مزایای بازسازی خانه یا محل کسب و کار

برای شروع بازسازی ترتیب زمانی را از کارهایی که باید انجام شود ترسیم میکنیم.مهم است که برای بازسازی یک ارزیابی دقیق از وضعیت ساختمان داشته باشیم.

در این مقاله می خوانید:

بازسازی

بازسازی چیست:

اصطلاح “بازسازی” به فرایند بازگشت چیزی به حالت خوب تعمیر اشاره دارد. در صنعت ساخت و ساز، بازسازی به فرایند بهبود یا نوسازی یک ساختمان قدیمی، آسیب دیده یا معیوب اشاره دارد. این به عنوان مخالفت با “تکمیل” است که چیزی را با یک جزء یا ویژگی که در اصل نصب نشده است و یا “تعمیر” که فرایند بهبود با تمیز کردن، تزئین و یا دوباره تجهیز شدن است فراهم می کند..تصویب مقررات ساختمان، “تعمیرات عمده” به معنی ” بازسازی یک ساختمان است که بیش از 25 درصد ازسطح پوشش پاکت ساختمان مورد بازسازی قرار می گیرد.

مردم معمولا برای خرید املاک و مستغلات، اغلب خانه ها و بازسازی آنها را به عنوان وسیله ای برای افزایش ارزش خود، انجام می دهند. به طور معمول، کار بازسازی به عنوان “لوازم آرایشی” یا “ساختاری” طبقه بندی شده است.

بازسازی سازه شامل چه مواردی می شود:

برنامه های افزودنی

ساخت زیرزمین

طراحی مجدد طرح های طبقه

سیم کشی دوباره، لوله کشی دوباره و غیره

نوسازی زیبایی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

نقاشی و دیگر اشکال دکوراسیون و تعمیرات جزئی

کفپوش

به روز رسانی وسایل و اتصالات

محوطه سازی نور

مزیت بازسازی کسب و کار شما

تجارت خوب بوده است ، اما شما امیدوار هستید که آن را به سطح بعدی برسانید. فقط خوب دیگر شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. شما به دنبال کسب و کار بهتر و بهتر کار و یا دفتر هستید. شما می خواهید برای جذب بار بیشتر مشتریان بیشتر بایستید. خوب ، شما فقط راه حل مورد نظر خود را پیدا کرده اید. بازسازی بله ، شما احتمالاً فکر می کنید که بازسازی بیشتر از درآمد هزینه دارد. بازسازی یک سرمایه گذاری است که با وجود هزینه های انجام شده ، پرداخت می کند. نوسازی مرمت و بازسازی یک سازه است. این به معنای ترمیم ، افزودن جذابیت یا کاربردی کردن فضا است.نوسازی ممکن است اشکال مختلفی به خود بگیرد. تعمیر مجدد اتاق ها و دیوارها ، عایق صوتی ، به روزرسانی گرمایش ، تهویه مطبوع و تهویه ، تعویض سینک ، روکش های سیمانی ، بازسازی کف به چوب سخت ، به عنوان مثال ، جایگزینی تجهیزات فرسوده ، لیست بی پایان است. بازسازی پنجره ها با هدف وارد کردن فضای بیرون به داخل و بالای آن که نور طبیعی نیز درخشان خواهد بود. بعضی اوقات فقط یک گیاه گلدان ساده می تواند این کار را انجام دهد.به عنوان مثال ، رنگ های روشن ، برخلاف رنگ بالینی یا خاکستری کسل کننده موجود ، جایی را زنده می کنند. نورپردازی نیز بسته به اثر مطلوب ، تأثیر عمیقی دارد. هنگام بازسازی ، مکانهایی را در نظر بگیرید که شما و کارمندانتان وقت زیادی را صرف می کنید. به عنوان مثال اتاق استراحت با کمی سرگرمی انجام می شود. مسابقه دارت ایده خوبی است. در اتاق کار واقعی ، یک صندلی خوب می تواند همه تفاوت را ایجاد کند ، به خصوص اگر بیشتر روز خود را در آن بگذرانید. از نظر ارگونومیک فکر کنید. در مورد برنامه کف خود و اینکه آیا این کار باعث محدود شدن یا بهبود تعاملات اداری می شود ، فکر کنید. یک برنامه خوب برای اعضای جدید امکان پیوستن به تیم را فراهم می آورد. به یاد داشته باشید که برای کمک به از بین بردن فضای کار خود ، برنامه های خوبی برای ذخیره سازی در اختیار دارید.

اگر هنوز شک دارید ، بگذارید مزایای اصلی بازسازی را در اختیار شما قرار دهیم. در اینجا چند مزیت برای بازسازی کسب و کار شما وجود دارد.

راندمان انرژی را بسازید

بیشتر صاحبان مشاغل در تلاشند تا هزینه های انرژی خود را کاهش دهند. قیمت انرژی تمایل دارد تقریباً 50-60 درصد از هزینه های یک شرکت را در یک ماه پوشش دهد.بازار سبز روز به روز در حال گسترش است و طیف وسیعی از کالاها را ارائه می دهد که از نظر مصرف انرژی بیشتر هستند.برخی از نسخه های “سبز” به دفتر یا کار شما ایده خوبی است. پیشرفت های ساده مانند ترموستات قابل برنامه ریزی ، پنجره های دو جداره ، و شیر آب های اتوماتیک حمام باعث می شود هزینه انرژی سالانه شما به میزان 30-40٪ کاهش یابد.

فقط با یک کلیک از صفحه محصولات ما دیدن کنید.

 

مشتری های بیشتری را جذب کنید

جدا از خدمات عالی مشتری ، راه دیگر برای جلب مشتری بیشتر ، داشتن فضای اداری مدرن و دعوت کننده است. فضای بازسازی شده موجب توجه مردم محلی می شود. با این نگاه جدید چشم نواز بلیط شما برای مشتریان بیشتر است.از طرف دیگر، شما باید تحت تأثیر مشتری های موجود خود قرار بگیرید که شما را به سایر مشتری های جدید جدید توصیه می کنند.همچنین این یک فرصت تبلیغاتی اضافی را فراهم می کند زیرا داشتن فضای جدید برای صحبت کردن ، زمینه ای برای یک بستر تبلیغاتی جدید فراهم می کند.

بهبود عملکرد کارمندان

کارمندان شما به همان اندازه تجارت شما اهمیت دارند. آنها می توانند از طریق عملکرد خود تجارت را بالا ببرند. . بنابراین ، عملکرد بهتر درآمد بهتری برای تجارت شما ایجاد می کند. وقتی کار ساده تر و لذت بخش تر می شود بازسازی موفقیت آمیز است. رنگ و طرح باعث ایجاد ایده های جدید می شود و باعث افزایش اشتیاق می شود.مناطق کاری به منظور افزایش کارایی فضا طراحی شده اند در حالی که شکاف وعده های غذایی باید به کارمندان اجازه دهد تا برای یک بعد از ظهر پربازده تر آنها را جوان سازی کنند.یک اتاق استراحت با چند بازی جالب ممکن است چیزی باشد که کارمندان شما برای استراحت لازم دارند.

استفاده بهتر از فضا را ایجاد کنید

بازسازی اداری همچنین می تواند به سمت بهینه سازی طرح های فضای کاری متمرکز شود.این هدف برای کاهش گردش مالی کارمندان و افزایش نرخ استخدام است. محیط های دفتر هنگام پذیرش مشاغل جدید بر نرخ اجاره تأثیر می گذارند. چیدمان های اداری همچنین باید به حداکثر رساندن تعامل کارمندان برای تولید بهتر کمک کند.

کسب و کار شما را برای تأمین اعتبار مالی دولت واجد شرایط می کند

بازسازی که منجر به افزایش درآمدهای شما تا حد معینی شود ، شغل شما را برای وامهای تجاری واجد شرایط می داند که به گسترش یا حتی افتتاح شعب جدید کمک خواهد کرد.این امر از طریق برنامه تأمین مالی مشاغل كانادا در كانوت با دولت کانادا در دسترس است. این وسایل تأمین مالی ممکن است زیرا ریسک سهام دولت با وام دهندگان وجود دارد.با توجه به توضیحات فوق در مورد اهمیت بازسازی ، به سادگی نمی توانید انکار کنید که تمام مشاغل یا اداره خود را از دست داده اید. هرگز دیر نیست، آن چلپ چلوپ رنگی، آن ابزار کار ارگونومیک ، آن کفپوش های جدید را بدست آورید و تجارت خود را به ارتفاعات جدید برسانید.فقط تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری هوشمند را فراموش نکنید که نتایج مثبتی را به دست می آورند.

بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

این تصمیم گرفته شده است: شما می خواهید خانه خود را مجدداً بازسازی کنید. البته ، این شامل بسیاری است. علاوه بر مقدمات مالی ، مقدمات عملی زیادی نیز برای انجام آن دارید. و یکی از مهمترین سؤالات در این رابطه این است: از کجا شروع به بازسازی خانه خود کنید؟ البته ، هیچ قانون استاندارد واقعی برای آن وجود ندارد ، اما ما سعی می کنیم به شما کمک کنیم تا به روشی منطقی شروع کنید.

ترتیب زمانی از آثار بازسازی

برای شروع ، ترتیب زمانی را از کارهایی که باید انجام شود ترسیم می کنیم. احساس رایگان کنید که لیستی از همه آثار تهیه کنید تا بتوانیم از آنجا سفارش بگیریم. مهمترین آثار باید مشخص شود تا در پس زمینه ناپدید نشوند.همچنین به یاد داشته باشید که از بالا به پایین کار کنید. این کار باعث می شود تا شما از تمیز کردن کف (های) پایین (طبقه پایین) جلوگیری کنید. اگر ابتدا با آنها مقابله کنید ، اگر هنوز کار فوق باید انجام شود ، تحمل آنها زیاد است. بنابراین از بالا شروع کنید ، و راه خود را از این طریق کار کنید.

در زیر ما اتاق ها را گام به گام بررسی خواهیم کرد. با انجام این کار ، ما یک نخ قرمز را به ترتیب نوسازی آنها می دهیم. این بدیهی است که یک علم دقیق نیست بلکه یک استدلال منطقی است که در موارد خاص مطمئناً می تواند منحرف شود.

بازسازی کف اتاق زیر شیروانی

باز هم ، از بالا شروع می کنیم. بهتر است ابتدا یک پنجره خفته ، ارتفاع ریج یا هر چراغ قوه قرار دهید تا کار روی سقف پس از آن انجام نشود.در مرحله دوم ما به خطوط لوله و برق توجه می کنیم. اگر آنها نیاز به نصب یا جابجایی داشته باشند ، ما این کار را در اینجا انجام می دهیم.فقط در این صورت دیوارهای کاذب را برای طبقه بندی کف اتاق زیر شیروانی قرار می دهید.

در مرحله دوم ما به خطوط لوله و برق توجه می کنیم. اگر آنها نیاز به نصب یا جابجایی داشته باشند ، ما این کار را در اینجا انجام می دهیم.فقط در این صورت دیوارهای کاذب را برای طبقه بندی کف اتاق زیر شیروانی قرار می دهید.پس از قرار دادن دیوارهای کاذب ، سقف و / یا دیوارها را رنگ می کنیم ، کاغذ دیواری یا گچ می کنیم.در مرحله بعدی ، پایان کارها به پایان می رسد ، بهتر است از سوکت ها شروع شود ، به گونه ای که به روش خوب و ایمن تمام شوند.کف را می توان بعد از این کار قرار داد.البته به عنوان آخرین مرحله می توان اتاق زیر شیروانی را کاملاً مبله کرد.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی فضای آشپزخانه نیز اغلب یک تغییر چشمگیر است. قبل از هر چیز مهم است که طرح آن را تعیین کنید. اگر با یک جزیره آشپزی کار می کنید ، آشپزخانه در یک گوشه قرار داده شده است ، … علاوه بر این ، شما همچنین باید تصمیم بگیرید که شیرهای آب در کجا قرار دارند ، کجا ماشین ظرفشویی باید وصل شود و آیا مثلاً باید اطلاعاتی ارائه شود یا خیر. قبل از شروع بهسازی ، همه این موارد باید برطرف شود.

با لوله ها شروع کنید. اگر آنها هنوز هم نیاز به بستن داشته باشند یا نیاز به جابجایی داشته باشند ، این اولین کاری است که ما انجام می دهیم. لوله ها اساس همه چیز هستند.سپس دوباره از بالا به پایین کار کنید ، بنابراین سقف را تمام کنید.سپس دیوارهای (غلط احتمالی) را تمام می کنید.

آشپزخانه را می توان در آن قرار داد.

سرانجام کف نیز نصب شده است به طوری که در هنگام انجام کار نیازی به اتمام آن نیست.

وقتی این کار تمام شد ، کف را می توان گذاشت.

ما آخرین مورد را برای دومی حفظ می کنیم: مبلمان یا دکوراسیون.

بازسازی فضاهای زندگی

در میان فضاهای نشیمن اتاقهایی را که مردم در آن زندگی می کنند می فهمیم ، از اتاق خواب گرفته تا اتاق نشیمن گرفته تا مثلاً سالن. در بیشتر این فضاهای زندگی می توانید طبق همان الگوی کار کنید. در اینجا نیز باید از قبل از قبل چیدمان اتاق ها را تعیین کنید.کار از بالا به پایین نیز در اینجا راهنمای اصلی است. بنابراین با گچ کاری ، نقاشی یا کاغذ دیواری از سقف شروع کنید. سپس به دیوارها ، نقاشی و / یا کاغذ دیواری می پردازید.در اتاق خواب یک تختخواب زیبا یا حتی بهار جعبه انتخاب می کنید. امروزه ، اغلب مبل های گوشه ای در اتاق نشیمن انتخاب می شوند. آنها نه تنها فوق العاده عالی هستند بلکه برای استفاده کامل از فضای آن نیز مفید هستند. به هر حال ، آیا می دانید که  ما نیز اتاق خواب های کامل و اتاق های غذاخوری کامل داریم؟ به این ترتیب شما با بهترین قیمت ، یک ترکیب زیبا و مناسب را خواهید داشت.

روند نوسازی

آماده سازی دقیق برای بازسازی قبل از شروع، شرایط بسیار مهم برای برآورد هزینه و برنامه احتمالی و در نهایت ارائه پروژه موفق و بدون مشکل.

پیدا کردن یک پروژه

موتورهای جستجوی آنلاین ساده ترین روش برای پیدا کردن خواص مناسب هستند، اگرچه باید در نظر داشت که عوامل ممکن است از پتانسیل واقعی برخی خصوصیات آگاهی نداشته باشند.

خواص ممکن است از طریق دهان و یا به سادگی با نگه داشتن چشم خود در هنگام عبور از ساختمان ها یافت شود.

اغلب، پروژه های بازسازی در حراج فروخته می شوند. به پیشنهادات مهر و موم شده یا بهترین  فروخته می شوند. درک این فرآیندها، تبدیل شدن به مشتری موفق است.

تامین مالی

اگر بازسازی بیشتر زیبایی باشد، وام دهندگان خیابانی ممکن است بهترین گزینه برای در نظر گرفتن وام باشد. اگرکار ساختاری بیشتر مورد نیاز است، به این ترتیب که ملک قابل سکونت باشد، پس از آن ممکن است نیاز به یک وام دهنده تخصصی داشته باشد. چندین وام دهنده وجود دارد که وام های خاص بازسازی را فقط با سپرده های نقدی کوچک مورد نیاز می دهند. آنها اغلب وام های پرداخت مرحله ای را معنی می کنند که وجوه نقد در نقاط مختلف در طول تحویل پروژه چقدرمی شود.

ارزیابی وضعیت

مهم است که بزای بازسازی یک ارزیابی دقیق از وضعیت ساختمان داشته باشیم.برای یک نماینده مجاز به منظور ارائه یک گزارش ساختمان، می تواند شناسایی تعمیرات ضروری یا تحقیق بیشتر مورد نیاز باشد. این همچنین به شناسایی نوع ساخت و ساز استفاده شده در ساختار کمک می کند که می تواند از نظر طراحي مناسب و تکنیک های ساخت و ساز مناسب باشد.

ایمنی ساختمان

بازسازی ساختمان بیش از چند ماه طول می کشد. این به علت پنجره های شکسته، کاشی های تیز و غیره می تواند به سرعت درحال افزایش باشد. اموال خالی ممکن است در معرض خرابکاری، تجاوز و سرقت باشد.

بنابراین مهم است که قبل از شروع کار بازسازی یک اموال ایمن ساخته شده باشد. کرکره های فلزی را می توان اجاره کرد، یا ورق های تخته سه لا مورد استفاده قرار می گیرد تا پنجره ها و درها را به سمت بالا ببرند. ورق های ضد آب برای محافظت از بخش های سقف گم شده یا آسیب دیده استفاده می شود.

برای حفاظت از ساختمان ها و پوشش بیمه مسئولیت عمومی از آسیب، آتش، کار ساخت و ساز و غیره مورد نیاز است.

در حالی که برخی از جنبه های پروژه، مانند گاراژ یا تبدیل حیاط، ممکن است در معافیت هایی که تحت حقوق توسعۀ مجاز ایجاد شده است، در نظر گرفته شود، لازم است که جنبه های بازسازی پیشنهاد شده نیاز به اجازه کار را در نظر بگیرند. علاوه بر این، ممکن است تصویب مقررات ساختمانی برای هر چیزی غیر از کارهای کوچک لوازم آرایشی ساختمان مورد نیاز باشد. مجوزهای دیگری نیز ممکن است لازم باشد مانند رضایت ساختمان ذکر شده، رضایت منطقه حفاظت شده، موافقت مالکیت، توافقنامه قانون و غیره.

یک وکیل می تواند به بررسی اعمال عنوان یا اجاره برای سایر محدودیت های توسعه که ممکن است اعمال شود کمک کند.

کار ساخت و ساز و توسعه

کار ساختاری می تواند زمانی آغاز شود که ساختمان موجود پایدار باشد. تمام کارهای ساختمانی باید با مقررات ساختمان مطابقت داشته باشد. مهم است که اطمینان حاصل شود ساختمان موجود از آسیب در کارها با استفاده از ورقه های پلاستیکی، تخته ها و غیره محافظت می شود.هنگامی که کارهای ساختمانی در حال تکمیل شدن هستند، کار بر روی دیوارهای گل میخک داخلی، کفپوش کردن، تزیین سقف سقف، راه پله های جدید، سیم کشی و لوله کشی و غیره شروع می شود.

در بازسازی

مواردی که ممکن است بعدا توسط گچ پنهان شوند، باید در این مرحله نصب شوند، از قبیل:

مجرای تهویه

سیم کشی برای برق، روشنایی، کنترل گرمای مرکزی، هشدار دهنده، آنتن، بلندگو، تلفن و داده ها و غیره

لوله کشی برای تامین آب، گرمایش، زهکشی و غیره

پس از این، دوباره گچ کاری می تواند انجام شود، همراه با کف پوش جدید و یا سطوح دیگر که مورد نیاز است.

تزیینات

رنگ آمیزی، رنگ کردن و غیره شروع می شود که به نوعی کار تعمیر دوم و آماده سازی کامل است. در پروژه بازسازی خود برای رسیدن به یک پایان خوب مهم است که سطوح کاملا صاف و تمیز انجام شده باشد. کاشی کاری حمام و آشپزخانه نیز باید در این مرحله انجام شود و همچنین پوشش های نرم مانند کف وینیل و فرش.

طراحی و بازسازی کافی نت و رستوران

ضروری است که هر صاحب رستوران بهترین مواردی را که در رابطه با چیدمان و طراحی رستوران کسب کرده است ، به نمایش بگذارد. تنهابه دلیل ایجاد بهترین محیط و جو برای مشتریان است. فرض کنید قرار بود به همراه همسرتان یک شام عاشقانه میل کنید ، کدام رستوران را انتخاب میکنید؟ کسی که غذاهای خوشمزه را سرو می کند؟ یا یکی با محیطی دقیق برای یک تجربه عاشقانه؟

دانش ساخت و ساز در بازسازی

نگرانی های شما در مورد نشت سقف ها ، پنجره ها و درهای پیش نویس و کار های لرزان چیزهای گذشته خواهد بود زیرا می دانیم که چگونه کاربازسازی، با کیفیت انجام می شود. تیم متخصص و متخصص ما اطمینان حاصل می کنند که تمام نیازهای شما در یک جفت ایمن قرار دارند.

تضمین کیفیت در رابطه با، بازسازی

ما به داشتن مشتری لذت میبریم. با گذشت سالها ، آنها نیازهای ساختمانی خود را به ما واگذار کرده اند ، زیرا می دانند که ما هرگز در کیفیت سازش نمی کنیم. مواد اولیه مرغوب ، طرح های مناسب  در بازسازی و تکمیل به موقع پروژه برخی از دلایلی هستند که مشتریان ما برای پول خود ارزش قائل می شوند.

آگاهی از مجوزهای مورد نیاز منطقه

مابرای بازسازی مکان شما تحت دستورالعمل های تعیین شده عمل می کنیم. برخی از آنها با ایمنی در برابر زلزله همراه هستند ، به عنوان مثال مناطقی که نزدیک به خطوط گسل هستند. سایر موارد شامل:  حفاظت از طوفان برای مناطق ساحلی و غیره هستند. ما شما را ازنگرانی اینکه ساختمانهای شما به دلیل عدم پیروی از دستورالعمل های مربوطه خراب شود ، شما را نجات می دهیم.

مهارت های ارتباطی عالی

ما این امکان را به شما می دهیم که دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنید زیرا می دانیم شما چه می خواهید ، و آنرا به شکلی به اشتراک می گذاریم که باعث می شود آنچه شما در بازسازی خود می خواهید رخ دهد.

مشاغل جدید که دارای کالای برتر و یا مارک تجاری هستند و امکان حضور در چندین مکان وجود دارد ، نیاز به حضور و هویت قوی در خرده فروشی دارند. گروه ساختمانی آروین یک تیم حرفه ای در بازسازی است که می تواند کارگران ماهر را ارائه دهد که می دانند فضای شما چگونه باید به مشتریان نگاه و احساس شود. ما هر نوع بازسازی تجاری را انجام می دهیم. این که آیا شما نیاز دارید که فضای تجاری خود را از قبل سادگی؛ به حداکثر برسانید یا می خواهید از ابتدا شروع کنید ، می توانیم پروژه رویاهای شما را طراحی و بازسازی کنیم.

گروه ساختمانی آروین می تواند انواع بازسازی را انجام دهد. اگر فضای شما چشم انداز باشد که مشتریان در آن قدم بزنند ، می تواند به معنای احتمال از دست دادن سود و همچنین از دست رفتن مشتری احتمالی باشد. بگذارید ما پیمانکاری باشیم که شما برای همه دفاتر شرکتی ، بهداشتی و درمانی ، فروشگاه های تخصصی خرده فروشی ، کافه ها و بارها ، صنعتی و انبارها شایسته شما باشد. هنگامی که شما یک بازسازی بزرگ را انجام داده اید ، می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. وظیفه ما به عنوان گروه ساختمانی آروین ارائه بینش در مورد آنچه باید انجام شود. ما ارزیابی اولیه سایت و شرایط ساختمان را ارائه می دهیم. ما طراحی ایده آل و تیم کاملی را برای پروژه شما جمع خواهیم کرد. همه شرایط احتمالی توسط ما انجام می شود بنابراین پروژه شما طبق برنامه ریزی پیش می رود.

بازسازی رستوران شما یک ضرورت است زیرا باعث افزایش درآمد شما خواهد شد. اگر رستوران شما شایسته باشد ، مشتریان را میتوانید به بهترین شکل ممکن در رستوران خود معرفی کنید.

گروه معماری آروین از تجربیات و تخصصهای ما استفاده می کند تا دریابد که موجر یا الزامات شهرداری و ، مصوبات و مجوزها چیست. ما با معماران ، طراحان ، مشاوران ، تأمین کنندگان تخصص ، ارائه دهندگان خدمات و مهندسین هماهنگی خواهیم کرد. ما مطمئن خواهیم شد که شما بهترین افراد را برای پروژه خود دارید. قبل از اتمام پروژه ، اطمینان حاصل می کنیم که کلیه اسناد و مدارک ، مصوبات ، مجوزها و بازرسی ها ایمن بوده و برای اشغال آماده است. هنگامی که همه چیز به پایان رسید و پروژه بازسازی شما انجام شد ، ما پیگیری های پس از پروژه را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که همه چیز در دستور کار است و شما راضی هستید.

افزایش ارزش دارایی:

خرید خانه بزرگترین سرمایه گذاری است که بیشتر مردم انجام می دهند. این بخش مهمی از زندگی شما است و ضروری است که متناسب با هدف شما باشد. این که آیا شما در حال بازسازی خانه تازه خریداری شده هستید یا خانه فعلی خود را بازسازی می کنید تا بتوانید نیازهای شما را امروز یا در آینده متناسب سازد. همیشه یک سرمایه گذاری محکم است و ارزش ملک را بهبود می بخشد. همچنین حس دستیابی را ایجاد می کند زیرا  بازسازی خانه می تواند اندازه ، چیدمان یا طراحی خانه شما را بهبود بخشد تا فضای مناسب نیازها و عملکرد شما را بهتر کند. غفلت از نگاه کردن به یک پروژه بازسازی از منظر خریدار می تواند منجر به از دست رفتن پول در زمان فروش خانه شود. بازسازی خانه ، همیشه توصیه می کند با یک نماینده معتبر املاک و مستغلات در مورد برنامه های نوسازی خود و چگونگی تأثیرگذاری بر ارزش خانه خود صحبت کنید. به سادگی ، نوسازی یا بازسازی خانه شما روشی مطمئن برای افزایش ارزش خانه و ملک شما است.

بازسازی خانه برای یک سبک زندگی سفارشی:

ما می توانیم به دلیل تغییر سبک زندگی مانند برنامه ریزی برای بلند مدت که بعضاً به آنها نیاز به دسترسی یا سالخوردگی است ، کمک کنیم. بازسازی هسته همچنین پیمانکار برنامه تضمین وام امور ایثارگران است.

انواع مختلفی از دلایل برای بازسازی خانه وجود دارد. شاید شما یک اتاق با یک هدف خاص مانند یک دفتر ، اتاق کار یا اتاق بازی آرزو داشته باشید. شاید سرآشپز آشپز خانواده در نهایت تصمیم گرفته باشد که وقت آن است که دوباره آشپزخانه را تغییر دهید. اگر عاشق سرگرمی هستید ، ممکن است بخواهید فضای زندگی در فضای باز ، مانند یک عرشه ، ایوان یا پاسیو را اضافه کنید. این امر به فضای قابل زندگی شما در خانه می افزاید و آن را بسیار لذت بخش تر کرده و باعث افزایش ارزش می شود. انگیزه شما هرچه باشد ، با کمک بازسازی، تغییر دادن خانه فعلی خود با توجه به نیازها و سلیقه های در حال تغییر ، در بیشتر موارد ، بسیار آسان تر و با صرفه تر از حرکت است.

کاهش هزینه های نگهداری و آب و برق:

از دیگر مزایای بازسازی خانه می توان به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و استفاده از آن اشاره کرد. هزینه های تعمیر منازل معمولاً وقتی نادیده گرفته می شوند یا خیلی طولانی به تعویق می افتند ، هزینه های قابل توجهی افزایش می یابند. پرداختن به یک پروژه بازسازی خانه وقتی برای اولین بار از مشکل پیش می آید ، اغلب شما را از هزینه های تعمیرات بسیار بالاتر در جاده ها نجات می دهد. تعویض پنجره ها ، درها یا سایدینگ موجب کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی در امنیت بیشتر می شود. هنگامی که عایق های قدیمی و کافی را با مواد جدیدتر و کارآمدتر جایگزین کنید ، پس انداز انرژی شما نیز با گذشت زمان قابل توجه خواهد بود.

بازسازی روشی عالی برای صاحبان خانه، برای اضافه کردن کارایی ، زیبایی و ارزش به خانه شما است. با انتخاب پروژه مناسب برای ارتقاء فضای زندگی خود ، می توانید بخش قابل توجهی از هزینه را در قالب افزایش ارزش دارایی به صاحبان آینده منتقل کنید. با این حال ، دلیل نهایی اینکه شما باید در هر پروژه بازسازی خانه اقدام کنید ، لذت بردن شما و خانواده است از زندگی در یک خانه به روز. در حال حاضر برای بازسازی با شماره 09124642449 (مهندس کیان) تماس بگیرید تا به تمام نیازهای بازسازی و نوسازی خود کمک کنید.

 

اجرای بازسازی و اجرای نوسازی ساختمان | تیم آروین دیزاین